Z nami Twoja witryna będzie na

PIERWSZEJ

stronie Google

Znajdź się na pierwszych pozycjach Google i wyprzedź konkurencję z firmą posiadającą ponad 10-letnie doświadczenie.

Sięgamy wysoko!

Korzyści pozycjonowania z Pagelab.pl

Pozycjonowanie SEO jest jednym z podstawowych źródeł pozyskiwania klienta, żadna firma nie może się bez niego obejść.

Bezpłatna analiza SEO

Zbadamy widoczność strony przez Google, ruch na stronie, konkurencję oraz wskażemy kierunek rozwoju Państwa serwisu.

Wzrost pozycji
w Google

Celujemy w pierwszą stronę w wyszukiwarce Google, bo to ona jest kluczowa dla potencjalnych klientów.

Nowi klienci

Dzięki odpowiedniemu zoptymalizowaniu strony pod kątem SEO i pozycjonowaniu.

Wzmocnienie świadomości marki

Sprzyja budowaniu zaufania w oczach odbiorców.

Jeśli interesuje Państwa indywidualna oferta zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej analizy strony

Dlaczego warto skorzystać z bezpłatnej analizy strony?

Wstępna analiza

Otrzymasz wstępną analizę Twojej strony pod względem SEO

Wstępna strategia działania

Na podstawie zebranych informacji przygotujemy wstępną strategie działania, dzięki której wyróżnisz się na tle konkurencji

Poznasz konkurencję

Poznasz strategię pozycjonowania swoich największych konkurentów

Dobranie odpowiedniego pakietu

Wybierzemy dla Ciebie idealny pakiet SEO

Sięgamy wysoko!

Nasze motto przewodnie brzmi Sięgamy wysoko! bowiem każdy realizowany przez nas projekt to wysoka jakość, najnowsze technologie i wysoka funkcjonalność. Każdy projekt traktujemy indywidualnie dlatego każdy z nich to nowe wyzwanie w którym chcemy sprawdzić swoje możliwości – jak wysoko możemy sięgnąć. Samodoskonalenie i kreatywne pomysły przekładają się na to co możemy zaproponować aby i Państwo sięgali wyżej niż konkurencja. Sięgamy wysoko! w projektach pozycjonowania osiągając jak najwyższe pozycje dla Państwa fraz kluczowych.

Piotr - założyciel i twórca Pagelab.pl
Autor

PRZYKŁADOWE

pakiety abonamentów

Efektywnie wykorzystujemy budżet dzięki czemu nasze pozycjonowanie jest skuteczne. Wykonujemy pracę na rzecz strony przez cały okres trwania umowy. Wybieramy pakiety w zależności od kryteriów witryny i strategii pozycjonowania.

W każdym pakiecie otrzymujesz pełną optymalizację strony.

Start

od 749
netto na miesiąc
  • Audyt SEO - usługa jednorazowa
  • Pełna optymalizacja strony
  • Analiza konkurencji
  • Link building
  • Optymalizacja wizytówki Google Moja Firma
  • Monitorowanie pozycji Google

Standard

od 1369
netto na miesiąc
  • Audyt SEO - usługa jednorazowa
  • Pełna optymalizacja strony
  • Cykliczne działania i stała optymalizacja strony
  • Analiza konkurencji
  • Link building - do X słów kluczowych
  • Optymalizacja wizytówki Google Moja Firma
  • Monitorowanie pozycji Google
  • ZAWIERA PAKIET START POSZERZONY O ILOŚĆ GODZIN PRACY WŁOŻONĄ W POZYCJONOWANIE

Premium

od 2900
netto na miesiąc
  • Audyt SEO - usługa jednorazowa
  • Pełna optymalizacja strony
  • Cykliczne działania i stała optymalizacja strony
  • Analiza konkurencji
  • Link building - do X słów kluczowych
  • Optymalizacja wizytówki Google Moja Firma
  • Monitorowanie pozycji Google
  • Content marketing - marketing treści
  • ZAWIERA PAKIET START I STANDARD POSZERZONY O ILOŚĆ GODZIN PRACY WŁOŻONĄ W POZYCJONOWANIE

Podstawowe źródło pozyskiwania klienta

Pozycjonowanie SEO

Indywidualnie dopasowana oferta

Każdego klienta traktujemy indywidualnie. Proponujemy pakiet SEO bezpośrednio po zgłoszeniu się do bezpłatnej analizy SEO.

Realne efekty biznesowe

Dobra strategia SEO zwiększa Twoją pozycję w wyszukiwarce, dzięki czemu na witrynie pojawia się więcej potencjalnych klientów. Im wyższa pozycja w Google – tym większy ruch na witrynie.

Elastyczne podejście do klienta

Ścisła współpraca specjalistów z naszymi klientami jest dla nas bardzo ważna. Stały kontakt z klientem przez cały okres współpracy pozwala nam na sprawniejsze działania.

Zgłoś się do bezpłatnej analizy SEO i wyceń pozycjonowanie fraz kluczowych

Pozycjonowanie

W każdym pakiecie otrzymasz

digital marketing, seo, google

Audyt SEO

Audyt SEO to szczegółowa analiza Państwa strony oraz wstęp do dalszej promocji witryny poprzez pozycjonowanie. Sprawdzamy, czy witryna spełnia kryteria stosowane przez roboty wyszukiwarki Google, staramy się dowiedzieć dlaczego witryna nie osiągnęła wysokiej pozycji widoczności lub straciła tą pozycję. Na podstawie zebranych danych sporządzamy zalecenia od naszych specjalistów odnośnie Państwa strony w celu jej optymalizacji.

Optymalizacja strony www

Na podstawie wykonanego Audytu SEO przeprowadzimy optymalizację strony internetowej. Algorytmy Google stale się zmieniają i wymagają od nas dużej elastyczności przez co podczas naszej współpracy, będziemy wprowadzać większe lub mniejsze zmiany na Państwa stronie, aby witryna zawsze była niezawodna pod względem jakości i wpisywała się w standardy optymalizacji, narzucone przez Google.

Analiza konkurencji

Poznajemy słabe i mocne strony Państwa konkurencji. Następnie sprawdzamy ich strategię oraz metody działania - to pozwoli nam dostosować strategię działania, dzięki której witryna będzie wyróżniać się na tle konkurencji.

Link building

Pozyskujemy wartościowe linki ze stron bardzo dobrej jakości, dzięki czemu Państwa strona zostanie zaindeksowana wyżej, co skutkuje w lepszych efektach pozycjonowania. Link building musi odznaczać się jakością – link, który jest pozyskany z wartościowej dla Google strony, jest bardziej skuteczny niż setki nienaturalnych linków, które pochodzą ze spamu.

FAQ - TRUDNE PYTANIA

na które trzeba odpowiadać szczerze - czyli o czym myślimy a nie zawsze dostajemy odpowiedź

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych to bardzo długi proces, a widoczność efektów zależy od bardzo wielu czynników takich jak konkurencyjność fraz, branża, wielkość konkurentów oraz rynek, na którym chcemy pozycjonować domenę. Te rzeczy mają bezpośredni wpływ na długość pozycjonowania. Jeśli firma chce pozycjonować się na prostych słowach kluczowych, na rynku lokalnym, bez dużej konkurencji – efekty będzie widać po trzech miesiącach. W przypadku nowych domen, które nie są dobrze zoptymalizowane, nie mają zbudowanego profilu linków przychodzących, mają za dużo treści i chcą się pozycjonować na bardzo konkurencyjnych frazach – trzeba uzbroić się w cierpliwość.

Tak! Optymalizacja strony to jeden z kluczowych elementów pozycjonowania. Algorytmy Google stale się zmieniają i wymagają od nas nieustannych aktualizacji na stronie internetowej.

Pozycjonowanie opiera się na procesie ciągłym, stałym. Przerwanie pozycjonowania skutkuje spadkiem pozycji w wyszukiwarce, choć nie od razu. Jednak, żeby odzyskać poprzednią pozycję należy wykonać wszystkie działania od nowa.

Pozycjonowanie jest procesem kosztotwórczym i niedającym gwarancji osiągnięcia zamierzonego celu (tj. pozycja w pierwszej dziesiątce w wyszukiwarce), procesem inwestycyjnym wykonywanym na zlecenie Klienta, w którym zanim nastąpią jego efekty (miejsca w pierwszej dziesiątce wyników) należy wykonać nakład pracy w tym przygotowania strony, linkowania często w płatnych katalogach, analizie konkurencji i innych działaniach mających na celu wypozycjonowanie stron.